Alla inlägg den 4 februari 2009

Av angelica - 4 februari 2009 20:48

 jag saknar dig så sjukt jävla mycket,
du var en bästa vän till mig, min luft.
med dig kändes allting bra, verkligen.
när vi va med varandra var jag glad,
när vi va ifrån varandra var jag ledsen.
men ändå var de du som gav mig ork.
du gav mig någonting att längta efter,
du gav mig någonting ingen annan gav.
nu är saker och ting som de är tyvärr.
men ingenting kommer förändras nu,
förlåt för att jag plågade dig av saknad
förlåt för att jag inte kunde fixa detta,
de är verkligen sorgligt att de vart såhär,
kunde ja ändra på någonting, jaru..
då skulle jag ha gjort de för längesen.
du var och är speciell för mig vännen.
de kommer du alltid att vara , lovar.
ingen kommer att ta din plats, aldrig.
visst ngn kanske täpper till hålet,
men aldrig att någon tar din plats.
kanske är de bäst att de vart såhär.
du är så mycket bättre än mig,
och du förtjänar ngt bättre än mig.
förlåt för allt men nu är de slut på detta.
ja ska inte störa dig mer, inte såra dig.
de har jag gjort tillräckligt länge nu.
i just want to say i'm sorry..

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards