Alla inlägg den 20 april 2009

Av angelica - 20 april 2009 00:40

hemma idag för jag mådde illa, sen har jag inte sovit någonting inatt heller, skitkul eller inte, har varit så jävla orolig å massa lessen så de finns inte. men men,  sånt man får leva med ibland.


sen drog jag ut på en liten joggingrunda å kände att de behövdes, måste bli smal nu inför sommarn fan, å rensa tankarna är aldrig fel. Sen träffa jag emma eftersom vi skulle va med varandra så vi drog hem till mig å slöa, sen bestämde vi med oscar att vi skulle skejta emd honom.


så vi drar ner på stan för att möta honom, men nej nej inte fan hitat vi på honom inte :( Vi gick till hans "hus" men de visade sig att han hade flyttat hahaha x] smarta.se men sen så va vi med kevin ist, drog hem till honom han skulle göra ngt.. sen drog vi ner på stan mötte arni och joel (y) sen skulle vi ta bussarna hem, emma till sig, kevin till linn å ja till mig :)


haha sen kom även vykorten jag skicka från thailand IDAG, typ 3 veckor senare xD emma hade fått sitt, mammam och mormor, å ja antar att jon också fått det :)

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards