Direktlänk till inlägg 12 februari 2009

[ 43 ] '- > städa

Av angelica - 12 februari 2009 16:01

guud va drygt jag får damp..

känns som  de är en mijon låder och kartonger

som ska plockas ur.och att de aldrig tar slut,

å känns som att ja inte slänger ett skit
fast att jag slänger hur mycket som hellst!
sen ska jag vika in allt skit också,jag pallar inte.
Känns som att jag aldrig kommer att bli klar
och att jag får göra de här i timmar till.  uscha.

så ja tänkte ta en paus nu

och skriva lite här för jag orkar inte mer haha.

---------------------------------------------------------------------------------------

den här texten är hur fin som helst,

och känns som att jag har skrivit den.

för den passar så sjukt bra nu, ;o

men det är zycore som skrivit den.


---------------------------------------------------------------------------------------

yeah
det var här som vi sågs första gången
du och jag efter solnedgångens ridå
du är som värme mitt i fyrtio graders kyla,
kärlek för mig därför jag skakar idag

När du inte här så saknar jag en bild,
Jag drömmer varje natt om att ha dig här bredvid
och jag kan säga allt de andra, men de visste du väl redan,
att jag mår som en prinsessa varje gång vi är tsm
och jag drömmer om dig och all kärlek du sänder,
men de finns inga drömmar som kan skapa samma värme
du är som vatten mitt i en öknen,
å jag kanske inte är perfekt, men jag försöker
jag vill hålla din hand, jag vill hålla dig varm
vill vara hon vi ska älska varann,
i din famn det är där jag hör hemma,
åh om du inte vill ha mig nu tänker jag sitta här och vänta.

jag vill bara hjälpa dig, vill bara ge dig tid
jag vill ge allt jag kan och bara stå bredvid
åh ge dig hela tiden hela livet du och jag
ger du allt ger jag mer än så

jag vill bara hjälpa dig, vill bara ge dig tid
jag vill ge allt jag kan och bara stå bredvid
åh ge dig hela tiden hela livet du och jag
ger du allt ger jag mer än så

mitt hjärta slår för att jag skall kunna fånga dig
om du rammlar står jag där och håller uppe dig
håller din hand bara för att ge dig kärlek
om du inte vill ha nå mer är jag nöjd med det du givit.
åh jag finner inga ord när jag tänker på dina kyssar
försvinner du, åh mitt hjärta bara tystnar
jag glömmer aldrig när när vi tog varann i hand,
åh även om de ändras är jag ändå samma tjej
med samma hopp, samma drömmar som förut
åh jag kommer ha det tills dagen då allting tar slut
när jag inte andas mer har jag givit dig mitt liv
åh jag gör det gång på gång om att det blir som de blivigt
jag ger mitt allt om du ba kunde älska mig,
jag ger mitt allt om du kunde må bra med mig,
jag försöker vara där för dig, vill bara ge dig lycka
även om det är med någon annan

jag vill bara hjälpa dig, vill bara ge dig tid
jag vill ge allt jag kan och bara stå bredvid
åh ge dig hela tiden hela livet du och jag
ger du allt ger jag mer än så

jag vill bara hjälpa dig, vill bara ge dig tid
jag vill ge allt jag kan och bara stå bredvid
åh ge dig hela tiden hela livet du och jag
ger du allt ger jag mer än så

det var här som vi sågs första gången
du och jag efter solnedgången ridå
du är som värme mitt i fyrtio graders kyla,
kärlek för mig därför jag skakar idag


-----------------------------------------------------------------------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 juni 2009 22:35

HÄR KAN NI TA DEL AV MITT LIV!     http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.sE http://angeeliicatyp.devote.se      BYTE PGA ATT JAG TYCKTE...

Av angelica - 3 juni 2009 02:39

ringde jonis boi nyss, så snacka vi lite om allt möjligt, sen eftersom att jag är ledig imorrn, så vart de impulsivt, och med jon blire alltid impulsiva saker, så vi ändra planerna, jag bokade biljätt till sthlm imorrn kväll ist för fredag. haha utan...

Av angelica - 3 juni 2009 00:34

HUR SKÖNT ÄRE INTE! Vaknade fucking 7 idag, men våran lärare var sjuk, så vi skulle börja på matte B, vilket ja inte har ! :D så sa de att vi skulle slå ihop matten med idrotten, vi skulle bara snacka betyyg på idrotten med anna så... men efte...

Av angelica - 2 juni 2009 00:30

idag vart de skola för fulla muggar, haha gjorde typ nada,kolla film första lektionen, haha lilla insidenten med anden..du ska inte gunga på stolen emo å spilla cola sådär ;]sen vart de lunch, tacos, awesome! ja å max gjorde även omval, så de blir fe...

Av angelica - 1 juni 2009 08:53

hejsan hoppsan! idag är jag hemma för att jag fortfarande är sjuk, men ändå har jag vart på GD/GIFEN, och dessutom tränat. haha smart där angelica, men man måste träna och sola nu, måste ju ha snygg kropp i sommar ;)idag har ja ba legat hemma och sol...

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards