Alla inlägg den 1 mars 2009

Av angelica - 1 mars 2009 16:32

tjoho idag va de hemfärdsdagen!
fan va vi längtat att få komma iväg från henne...
vi hade packa de mesta natten innan,
vi sket att äta fruksost ba för de dampa på oss.
de tyckte att vi skulle duka fram den,
bara för vi hade packa vårat igår?
fast vi inte ens ville ha?
ah skitsamma! vi packa vårat,
klädde på oss. sen städa ja vårt rum!
å helva stugan med marianne -.-
medans vera bar väskor till bilen :')
haha sen var de ifart ner till bilen, -hoppa i å sätta oss hahah xD
sen dumpa de av oss med saker,
sen fick vi vänta ca 10 min på bussen!
den av tidig! inte sen! iiiiiiiiiiiiiiihw!:D
sen fick vi underbara platser! yessir!
sen stanna vi i järvsö och åt mat, (y)
ja åt 5 pommes, å 3 tugger av en hamburgare.
kasta resten, mådde ba illa av de usch!
sen satte vi oss i bussen, kolla twilight!
fast de gjorde vi kanske på ditvägen.
men ändå! sen så musika vi å snacka.
Sen kom vi till gävle där ja gick av /:
men de va en underbar vecka med sis!
trotts bråk å tjsffs så var de kul!
sen hämta håkan & kevin<3 mig!
jag åkte hem till mamma å lekte lekte lite..
natacha å kevin hade saknat mej & jag dom!
sen så kolla vi på film å mös.. <3
sen la ja kevin & natacha! mina älsklingar!
sen åkte jag hem till pappa å satte mig vi datan!
msn å skrev lite blogg ;)

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards