Alla inlägg den 3 mars 2009

Av angelica - 3 mars 2009 17:14

idag vakna ja tidigt,
han duscha äta frukost, fixa mig..
UTAN ATT STRESSA! :o
helt sjukt! kom as tidigt till bussen. *
sen va de mediekunskap -.- med anna. jobba ganska bra där!
vi skulle snacka om nya & gamla medier. sen redovisa i en grupp om de -.-
as tråkigt kan man ju säga, sen vart de lunch åt ingenting..
sen tog emil min mössa :(& gick hem med den :'( sad face!
sen vart de engelska ! skitkul!skulle läsa och svara på frgor!
ja jobba jätte bra idag. as glad:)å hon sa att ja hade höjt mig :D
sen efter skolan åkte ja å hämta mobilen, glömde den hamma.
sen skulle ja till emma, men hon orkade inte /: krya!
så ja åkte hem till jens ist & va med honom.
sen kom philip och max dit och dryga,. vi mös i jens säng å snacka.
sen vi 8 gick vi ut med deras voffsingarsen tog ja bussen hem v. 9
satt å snacka lite på msn... sen la ja mig och kolla film..
sen vart de ba sämre å sämre..
så ringde ja jon.., så snacka vi om allt som hänt..
och hur allt är & ja de suger as hårt att de är såhär.
hoppas de blir bättre... för du är den som gör mig hel.
å ju mer de är så här, ju fler bitar går jag i.. miss u /':

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards