Alla inlägg den 24 mars 2009

Av angelica - 24 mars 2009 23:28

skola idag, hade nationella prov i engelska :o speaking! det gick gansak bra, inte alls nervös, pratade och hade kul! nöjd och stolt över de och läran gav mig beröm och tycker att jag ska snacka mer i klassen, inte alls vara rädd att göra bort mig. Hon tycker jag är jätteduktig och har jättefin accent. Glad över det ! kan jag lova haha. 


efter skolan vart det att gå hem, sen åka å handla med mamma. När vi kommer ham tar jag med min älskling kevin ner till stan fixade halebop där, som inte funkade ? :S de måste va fel på kortet eller min tfn. För den  är inte spärras helt jävla cp. 


sen tycker jag sp synd om min stackars mormor som brytit benet :( illa illa, hon kan ju inte gå på kryckor heller, stackar ! tycker så sjukt synd om dig! älskar dig mormor ! <3

Av angelica - 24 mars 2009 02:49

blir så himmla less på denna skiten nu, varje natt är det lika, och jag vet inte varför. Det stör mig nå otroligt mycket...


att bara ligga här i sängen och inte kunna sova, bara ligga och tänka, de suger.. minnen kommer tillbaka och de river upp såren som börjat läka, inte mycket men lite. Det är iaf någonting, helt kommer de aldrigt att läka, Att känna tåren på kinden när man tänker tillbaka i året. Hur det vart och hur man kämpat och nu man allt blitt tvingen att lämnat. 


it hurts, it truly does. men men, jag orkar inte skriva just nu, min kropp är helt lealös, orkar inte röra en muskel, och jag måste dricka, huvudvärk -.- Så ska gå och kolla om bror är vaken sedan dricka någonting och försöka sova. Vi hörs imorgon BITTI gott folk

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards