Alla inlägg den 2 mars 2009

Av angelica - 2 mars 2009 16:54

idag vaknade jag skittidigt!
va as pepp på skola, har saknat den!
först va de media! pepppp!
sen vart de lunch time, go mat ! (y)
men totte kom usch fyfan! ja lefta!
asså gick därifrån, ville slå en tallrik i huve på han
men ja lät bli haha xD annars kunde de blivit kul.
sen rast å ba sitta å gö ingenting musik typ-
sen vart de idrott! dansa, inte pepp på de
våran lärare försökte gö ngn slags hihop dans.
men hon faila hårt hahaha XD damp på henne.
sen fick vi göra en dans i bas grupperna.
de gick suveränt för oss ; jag, mikaela, amanda,
erika och jonny :p haha vi ägde, bäst av alla ;)
sen sluta vi.. gick till klassrummet (y)
stackars max hade ont i huvet poch svimma.
jag fick damp pga en viss sak & allt sög.
sen sa anden slå mig angelica, å ja slog max.
men han hade svimma, vilket inte vi visste :(
inte bra.. sen gick vi till bussen... sen haga!
åkte å träffa tove! mötte henne på stan!
även felicia! så vi jag felicia, tove & anden,
drog till haga, sen coop köpte tjockis godis!
kolla lite tv, sen åkte ja hem vi kanske 6..
sen hem till mamma.. sen till jenny & sne..
kolla på deras lilla bebis hur sööt som hellst.
stackars jenny ( 16 år ) hade lite panik.
men allt fixade sig, sen dampa min mobil
starta inte mer, sen åkte ja hem.. la mig.
men kunde inte sova alls ... /:

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards