Alla inlägg den 13 mars 2009

Av angelica - 13 mars 2009 23:17

emma kom när vi hade rast idag på medieproduktionen.
sen fick hon även vara med på våran lektion!
om hur länkarna mellan internet funkar, skitkul xD
sen efter skolan drog vi hem till min far,
hämta lite saker och hon kollade på mitt porr rum.
sen åkte vi hem till min kära mamma och hon fick kaka,
eller moccaruta som jag bakat haha xD as gott !
sen så ville inte ja sitta hemma hela helgen,
så ja följde med emma hem, nu ska jag sova hos henne!
vi har ätit, kolla på tv och haft allmänt jätte mysigt!
men de viktigaste av allt är - TETRIS!
de är vårat liv, = vi har inget liv. (finns inge internet där
så ja sitter och skriver de här lite i efterhand )
men vi tävlade, så slog ja mitt rekord om och om igen.
men nu ligger de på 42 tror jag och jag får inte över de !
fan också! men men sånt är livet de kommer ;)

Av angelica - 13 mars 2009 13:37

nu fick vi rast,,.. jag måste till cafét.
måste ha te, min hals går sönder :'(
låter verkligen som en hes kråka,
som har sugit av en get jävel  och spräckt halsen.:(
och snart kommer emma också myspys!

Av angelica - 13 mars 2009 12:45

jomen de här va ju kul...
jag var så inne att fixa min hemesia så vi åt vi 12,
ist för halv tolv, när vi fick gå 11.15 xD
så 45 min satt jag och höll på med skiten, fast vi slutat.
sen gick jag milla och olivia och åt, då maten va slut.
så vi fick vänta yttlihare en kvart på att äta (y)
så hade allt annat kallnat och vi kom nästan sent.
men de ordnade sig å vi kom i tid!
nu sitter jag och har medieproduktion med LG!
snart kommer min älskade emma!:D

Av angelica - 13 mars 2009 10:18

har programhantering just nu..
väntar bara på att emma ska komma hit till mig.
Men egentligen har vi inte programhantering,
eller vi har de, men eftersom vi är minst 2 pass
före sagoprinsen ( it-m1a ) så har vi webbdesign!
så vi sitter och knoddar på med våra hemsidor
som ska vara inne om en vecka :o typ nooo!
men har fått massa hjälp, så har kommit en bit.
en bild på hur den ser ut kommer väl kanske sen.
men nu m¨åste jag fixa lite mer, skriver sen!

Av angelica - 13 mars 2009 08:34

Godmorgon alla där ute!
vaknade halv 8 idag ungefär, hade sjukt jävla ont i min hals!
helt sanslöst :o hur länge ska jag låta såhär :o
och min mobil var död när jag vaknade!
kan säga, hej fredag den trettonde! de märks.
så jag fixade mig lite snabbt, sen fick jag skjus ut till pappa,
där hämtade jag min mobil laddare ! å en tröja !
swen skjussade han mig till skolan, 1 min efter jag anlänt,
Så kommer min lärare in ! :p har ju lite tur iaf!
så nu sitter jag här heahea, skriver mer sen puss

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards