Direktlänk till inlägg 20 mars 2009

[ 219 ] '-> ....

Av angelica - 20 mars 2009 20:07

sitter och pratar lite med en person iaf som har funnits där för mig, och varit den ända som verkligen har förstått hur det känns, och hur man mår, vad man går igenom. Så berätta hon lite saker och jag lite för henne, 


så nu är resultatet att man sitter här och mår skitkasst och vill bara försvinna från denna jord, seriöst jag vet inte vad jag sak göra, men som sagt du gör vad du vill, det är ditt liv och jag kan inte bestämma vad du får och inte får.


men så dåligt som du får mig att m¨å, så mkt ont du gjort mot mig, det trodde jag seriöst aldrig om dig ska du veta, du var så mkt bättre i mina ögon trotts vad alla sa, jag älskar dig över allt vännen de gör jag, men just nu vill jag nog inte veta av dig. 


 Det verkligen suger att det är så här, de styckar mig i flera tusen bitar må jag säga, för ingen fanns där för mig så som du gjorde, inge stötta mig och ingen gav den glädjen du gav. Du fick mig att känna mig så bra och så speciell men nu vet jag,  att jag bara var ivägen för att du skulle få ha lite roligt. Jag dög bara för dig när du inte hade ngn annan, men när du hade en annan då var jag ingen för dig, nobody! 


jag vet seriöst inte vad jag ska göra nu, asså usch! jag mår så jävla illa av detta, asså fyfan, så lågt du sjunkit, du har blivit en så fruktansvärd annan person så jag vet knappt vad som var så speciell med dig. Men du hade ngt ingen annan hade måste jag säga, men nu vet jag att du är precis som alla andra, det suger älskling visst gör det?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 juni 2009 22:35

HÄR KAN NI TA DEL AV MITT LIV!     http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.sE http://angeeliicatyp.devote.se      BYTE PGA ATT JAG TYCKTE...

Av angelica - 3 juni 2009 02:39

ringde jonis boi nyss, så snacka vi lite om allt möjligt, sen eftersom att jag är ledig imorrn, så vart de impulsivt, och med jon blire alltid impulsiva saker, så vi ändra planerna, jag bokade biljätt till sthlm imorrn kväll ist för fredag. haha utan...

Av angelica - 3 juni 2009 00:34

HUR SKÖNT ÄRE INTE! Vaknade fucking 7 idag, men våran lärare var sjuk, så vi skulle börja på matte B, vilket ja inte har ! :D så sa de att vi skulle slå ihop matten med idrotten, vi skulle bara snacka betyyg på idrotten med anna så... men efte...

Av angelica - 2 juni 2009 00:30

idag vart de skola för fulla muggar, haha gjorde typ nada,kolla film första lektionen, haha lilla insidenten med anden..du ska inte gunga på stolen emo å spilla cola sådär ;]sen vart de lunch, tacos, awesome! ja å max gjorde även omval, så de blir fe...

Av angelica - 1 juni 2009 08:53

hejsan hoppsan! idag är jag hemma för att jag fortfarande är sjuk, men ändå har jag vart på GD/GIFEN, och dessutom tränat. haha smart där angelica, men man måste träna och sola nu, måste ju ha snygg kropp i sommar ;)idag har ja ba legat hemma och sol...

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards