Direktlänk till inlägg 21 mars 2009

[ 230 ] '-> pallar inte mer.

Av angelica - 21 mars 2009 23:38

wallander var väl så där okej bra, gillade inte alls slutet på den, när den slutat kollade vi på någon till film, ingen aning om vilken det var, eller va den hette kanske man skriver, sen nu så hamnade jag här.


jag pallar inte detta mera, jag hatar det så sjukt jävla hårt att det alltid ska vara lika, men vet du vad, jag skiter i vilket nu, helt seriöst funkar det, så funkar det, funkar det inte så funkar det inte..


för att jag hela tiden ska kämpa för någonting ,som du inte alls kämpar för, it dosn't make sense to me. Men jag vill verkligen, det vill jag, så sluta skriv att jag inte gör någonting så att de funkar, eller jag inte vill att det ska funka, för du vet att jag vill de, och jag har nästan gjort allt. och sluta skriv  att jag ska förklara massa saker, jag önskar bara att du ska inse vad dina misstag är och inte att jag helatiden ska säga dem till dig.


För då kommer du aldrig att fatta, men nu har du lovat mig, för typ sjuttioelfte gången, men jag hoppas du menar det den här gången. Det skulle betyda mycket för mig, och då skulle du visa alla att dom har fel om dig, och även intyga mig att du verkligen är bra..


för just nu börjar jag tvivla på det, och det vill jag verkligen inte göra för jag vet att du är bra, jag vet det! Du som var en sån bra vän, min bästa vän, nu är de som att vi är främlingar, kanske säger hej någon gång ibland, smsar knappt och pratar i tfn en gång vart fjärde år om vi ska gämföra med det vi hade..


så nu hoppas jag innerligen att det blir ändring på detta, för jag älskar dig så sjukt jävla mycket och jag vill inte att vi ska tappa kontakten helt över det här, det vill jag verkligen inte, så lova mig att vi inte gör det!


nu ska jag sova godnatt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av angelica - 28 juni 2009 22:35

HÄR KAN NI TA DEL AV MITT LIV!     http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.se http://angeeliicatyp.devote.sE http://angeeliicatyp.devote.se      BYTE PGA ATT JAG TYCKTE...

Av angelica - 3 juni 2009 02:39

ringde jonis boi nyss, så snacka vi lite om allt möjligt, sen eftersom att jag är ledig imorrn, så vart de impulsivt, och med jon blire alltid impulsiva saker, så vi ändra planerna, jag bokade biljätt till sthlm imorrn kväll ist för fredag. haha utan...

Av angelica - 3 juni 2009 00:34

HUR SKÖNT ÄRE INTE! Vaknade fucking 7 idag, men våran lärare var sjuk, så vi skulle börja på matte B, vilket ja inte har ! :D så sa de att vi skulle slå ihop matten med idrotten, vi skulle bara snacka betyyg på idrotten med anna så... men efte...

Av angelica - 2 juni 2009 00:30

idag vart de skola för fulla muggar, haha gjorde typ nada,kolla film första lektionen, haha lilla insidenten med anden..du ska inte gunga på stolen emo å spilla cola sådär ;]sen vart de lunch, tacos, awesome! ja å max gjorde även omval, så de blir fe...

Av angelica - 1 juni 2009 08:53

hejsan hoppsan! idag är jag hemma för att jag fortfarande är sjuk, men ändå har jag vart på GD/GIFEN, och dessutom tränat. haha smart där angelica, men man måste träna och sola nu, måste ju ha snygg kropp i sommar ;)idag har ja ba legat hemma och sol...

Presentation

Omröstning

hur gammal är du som läser min blogg ?:)
 0 - 10
 11-20
 21-30
 äldre ändå

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards